|
WBL - 120 WHISPER POWER EROTUSRELE ÄLYLLÄ
WhisperPower
|
WBL WhisperPower Battery Link. WBL 120 on automaattinen latausrele, jonka avulla ladataan kulutusakku pääakusta(startti).
Mahdollisuus ohjata erillisellä kytkimellä (hätäkäyttö).
Kytkee akut yhteen 13V/26V, irrottaa 12,75V /25,5V, irrottaa myös ylijännitteellä 15V / 30V,
Suurin sallittu akkujen välinen jännite-ero kytkentähetkellä 8V (ei salli viallisen akun kytkentää, voi räjähtää).
Jos releen kärkien ollessa kiinni, jännite-ero on yli 0,5V, rele aukeaa (= ylikuormitus).
LED- merkkivalo kertoo toimintatilan
|
|
WBI 150-2 IG WHISPER POWER HÄVIÖTÖN AKKUEROTIN 2 AKKUA
WhisperPower
|
WBI = WhisperPower Battery Isolator. Käytetään ladattaessa useita eri piirin akkuja yhdellä laturilla (12, 24 tai 48V) jännitehäviö minimaalinen joten WBI ei haaskaa energiaa. WP-jakodiodilla kun akkujen latausvirta
on pienentynyt alle 10A/akku (akku lähestyy täyttä latausta) jännitehäviö on käytännössä 0= akku latautuu täyteen.
|
|
Katkaisija Compact Manual 300A, single circuit ON-OFF
WhisperPower
|
Sallitut kuormitusarvot;Jatkuva; 300A,5 min 500A, 1 min 775A, 10sek / käynnistys 1500A
|
|
WVG - 200 WHISPER POWER SÄÄDETTÄVÄ JÄNNITEVAHTI 12V ja 24V
WhisperPower
|
Akut ovat merkittävä investointi, voit suojata ne WVG- laitteella (WhisperPower Voltage Guard) syväpurkausta vastaan.
WVG asennetaan akun ja 12V tai 24V kuluttavien laitteiden väliin. Asennuksen jälkeen alijännitesuoja säädetään akkutyypin mukaiseen minimijännitearvoon, säädön jälkeen akkusi ovat automaattisesti suojattu. Alijänniteraja säädettävissä 9-12V / 18-24V. Automaattinen ylijänniteraja 15,5V / 31V. WVG on ohjattavissa erillisellä kytkimellä, jolloin sitä voidaan käyttää pääkytkimenä.
|
|
WBI 150-3 IG WHISPER POWER HÄVIÖTÖN AKKUEROTIN 3 AKKUA
WhisperPower
|
WBI = WhisperPower Battery Isolator. Käytetään ladattaessa useita eri piirin akkuja yhdellä laturilla (12, 24 tai 48V) jännitehäviö minimaalinen joten WBI ei haaskaa energiaa. WP-jakodiodilla kun akkujen latausvirta
on pienentynyt alle 10A/akku (akku lähestyy täyttä latausta) jännitehäviö on käytännössä 0= akku latautuu täyteen.
|